Stichting Women’s Gathering Foundation (WGF) wil haar missie verder concretiseren. Stem op haar projectvoorstel!

Stichting WGF doet mee met VOORbeeld-verkiezing! Met ons project VOORbeeld: Vrouwen én mannen aan de top voor een gezonde werkbalans! maken wij kans op een hoofdprijs van maximaal 100.000 euro. Hiervoor hebben we stemmen nodig. Jouw stem!

VOOR BV geeft 10% van haar omzet aan projecten waar de wereld mooier van wordt. Dat maakt VOOR BV mogelijk met hun netwerk. Eens in de twee jaar organiseert VOOR BV de VOORbeeld-verkiezing met een prijzenpot van 245.000 euro die zij beschikbaar stellen voor projecten die een bijdrage leveren aan het thema VOOR een gezonde samenleving.

Stem via de website van VOOR BV op ons project VOORbeeld: Vrouwen én mannen aan de top voor een gezonde werkbalans!

Hoe werkt het stemmen? Vanaf vandaag tot en met 14 juni 2022 kan er gestemd worden via deze pagina https://www.voor.nl/voorbeeld-projecten/2022. Er kan zowel met een Linkedin profiel als ook via Facebook gestemd worden. Je kan dus 2 keer 10 punten uitbrengen aan het project van de stichting. Er staan + en – symbolen bij de projecten. Je kan zoeken op WGF en blijven klikken op de + totdat je 10 punten hebt gegeven. Alvast bedankt voor jouw tijd en steun.

Wil je meer weten over onze stichting. Ga naar Stichting WGF.

Hartelijk dank voor je stem!

Ruth Sival- Groenveld, Astrid Belgrave en Inke Thakoersingh