Stichting WGF wil doorpakken

Stichting Women’s Gathering Foundation wil vrouwen ondersteunen die een verdere stap willen maken in hun carrière. Dit doet zij door een platform aan te bieden waar vrouwen, jong en oud, in een veilige omgeving hun ervaring kunnen delen en elkaar kunnen empoweren. Het volgen van een programma naar eigen behoefte behoort ook tot de mogelijkheden. Als we met elkaar pleiten voor meer vrouwen in de top dan moeten er meer vrouwen klaargestoomd worden om daar te komen. Dat is de focus van stichting WGF. Wij zien mooie ontwikkelingen op het gebied van #diversiteit en #inclusiviteit. Dat motiveert om door te pakken.

Stichting WGF is er voor alle vrouwen.

Wij willen vrouwen oproepen die een verdere stap willen maken in hun carrière of aan het begin staan van hun carrière om zich aan te melden via de website www.stichting-wgf.nl . Laat je niet weerhouden door de bergen in jouw gedachten. Gedachten als ‘het is niet voor mij’, ‘het gaat niet lukken’, ‘ik moet nog meer opleidingen volgen om dat te kunnen’, ‘het gaat mij te veel kosten’, ‘ik word toch tegengewerkt’ etc. zijn allemaal ingebouwde strategieën om ons te weerhouden om te komen waar we naartoe willen. Zie de bergen in jouw gedachten onder ogen en start met delen. Door uit te spreken wat jouw dromen en ambities zijn gaan onzichtbare (voor mij is dat God) krachten voor je aan het werk. Uit ervaring kan ik stellen dat delen = vermenigvuldigen. Durf je die stap te zetten? Heb je tijd voor nevenfuncties? Ook daar kun je jezelf in ontwikkelen. Stichting WGF is er voor jou. Op basis van jouw behoefte kunnen we samen kijken wat je nodig hebt om verder te komen. Stichting WGF werkt samen met #Atana @Richtje Sybesma, #BDforWomen @Jennifer Cameron, #mocoaching @Mona Oosterwijk en #Pink-Fox @Miriam de Kleijn. Wij willen samen bouwen aan meer impact in de samenleving. Meld je aan via www.stichting-wgf.nl . Wij willen jouw verhaal horen!