“ORG, daar kun je op rekenen”

ORG Accountants richt zich op bedrijven en ondernemers binnen de MKB-branche. Bij ORG Accountants zijn ondernemers en bedrijven geen nummers, maar waardevolle namen. Kwaliteit staat hoog in ons vaandel en helpt ons om de vertaalslag te maken naar de wensen en verwachtingen van de ondernemer en zijn bedrijf. Wij hebben een deskundig team van accountants en fiscalisten die bedrijven en ondernemers voortvarend helpen met accountancy-, financiële en fiscale vraagstukken. Bij ORG Accountants denken wij proactief mee en is onze focus om bedrijven te helpen groeien, financiële processen te verbeteren, een sparringpartner zijn voor de ondernemer en deze te ontzorgen. Wij zijn benieuwd naar het verhaal van ondernemers en hun bedrijven en willen graag waarde toevoegen aan een succesvol ondernemerschap. ORG Accountants helpt daarnaast stichtingen en organisaties bij de financiële verantwoording aan subsidieverstrekkers door het verstrekken van controleverklaringen.

Pink Fox

Welkom in de roze vos! In mijn werkhuis in Tienhoven aan de Maarseveense plassen ontvang ik je graag voor een gesprek van 90 minuten, zittend of wandelend langs het water, waarin ik luister en kijk, en we samen onderzoeken wat je werkelijke verlangen is en wat je in de weg zit. Bewustzijn hierbij brengen is de sleutel tot verandering. Je een spiegel voorhouden zodat je zelf weer beter gaat horen en zien dat wat er altijd al was, je eigen wijsheid, kracht, moed.

Mo Coaching

Als ambitieuze vrouw ben je bij mo coaching aan het juiste adres. Je richt je blik op jouw professionele toekomst.
We gaan in gesprek over jouw persoonlijke succesfactoren en eventuele belemmeringen die succes in de weg staan. Hoe is het nu en hoe zou je het willen hebben? Welke keuzes heb je? Wat werkt het beste voor jou? Welke patronen wil je handhaven, welke wil je doorbreken? Hoe kun je dat aanpakken?

De weg die jij bewandelt om je doel te bereiken is een hele persoonlijke route. mo coaching geeft je authentieke aandacht met respect voor jouw wensen.

Unieke benadering voor verbinding

L’Uniko staat voor uniek en u zoekt die ene unieke persoonlijkheid die voor u een afdeling of locatie op orde krijgt, de bouwstenen vindt om een fundament te leggen, een project doet slagen of processen gaat ontrafelen en de puzzelstukjes op zijn plaats gaat leggen.

Op het snijvlak publiek-privaat opereert Myra Koomen op het scherpst van de snede en dankzij haar ervaringen in de politiek, met de ambtenarij en de private sector, uitgebreide kennis van wet- en regelgeving en haar hart voor mensen en de samenleving ontstaan er altijd meervoudige win-win-win situaties.

Interim-management, public affairs-adviseur en ambassadeur, project- of procesmanagement, bestuursadviseur.

Meer informatie kunt u vinden op www.luniko-connect.com

Huisartsenpraktijk Mariahoek
Door in de huisartsenpraktijk Mariahoek in een goede sfeer samen te werken geven we met de aanwezige zorgaanbieders vorm aan hoogwaardige zorg, waarbij betrokkenheid en toegankelijkheid centraal staan.

!Samen sterk

Om onze droom waar te maken, zoeken we partners en ambassadeurs die zich willen verbinden aan de stichting en die ons financieel en/of inhoudelijk versterken. Wil jij ook dat meer diversiteit en inclusiviteit in leidinggevende- en bestuursfuncties geen loze belofte blijft? Doe dan met ons mee!

Gezocht: Partners met dezelfde droom als wij!

Wij zijn van mening dat bedrijven een bepalende factor zijn in het creëren van gelijke kansen. Dat blijkt ook uit het wetsvoorstel van de Tweede Kamer om een ingroeiquotum in te voeren, de verplichting om streefcijfers op te stellen en te rapporteren over de voortgang.

Wil jij ons financieel steunen of samenwerken? Laat het ons weten via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op.

06-14 26 18 48 (voorzitter Ruth Sival-Groenveld)